Mnóstwo firm w (ciągu|przeciągu} roku deleguje swoich pracowników. Bardzo często są to wyjazdy w celu załatwienia ważnych spraw biznesowych, spotkań z klientem, negocjacji lub innych ważnych spraw. Jeżeli sam wyjazd firmowy jest jedynie kilku dniowy nie stanowi on problemu dla pracodawcy. Jeśli jednak chcemy delegować swoich pracowników do innego państwa należącego do Unii Europejskiej na więcej niż kilka miesięcy musimy mieć pojecie na temat wszystkich obowiązujących nas przepisów. Wszelkiego rodzaju przepisy dotyczące nie tylko samej delegacji ale także warunków ubezpieczenia, płatności za dokonaną pracę, urlopu i innych istotnych kwestii definiuje nam prawo europejskie jak i sama Unia do jakiej Polska przynależy. Zatem by delegować swoich pracowników na dłuższy czas powinno się znać wszystkie ważne przepisy jakie nas obowiązują. By dowiedzieć się wszystkich koniecznych wiadomości warto wybrać się na organizowane konferencje, spotkania związane właśnie z tą tematyka dyrektywa delegowanie pracowników. Mają one na celu uzmysłowienie i edukowanie pracodawców co powinno się wiedzieć przed samym delegowaniem swoich pracowników.